Brug for hjælp?

FAQ

Kan jeg på nogen måde se produkterne i mit eget hjem?

Ja. Du har 14 dages returret på alle vores produkter. Læs mere om dette under: Handelsbetingelser

Hvordan vedligeholder jeg min Origo Lounge Chair

Stel:

Rengør overfladerne med en ren og fugtig klud. For at fjerne mere genstridige pletter, benyttes en blanding af vand og mildt rengøringsmiddel. Afprøv gerne effekten på et ikke synligt sted på stolen. Sørg for at fjerne sæberester med det samme, med en ren og tør klud.

Tekstil:

Støvsug jævnligt møblet med et egnet møbelmundstykke.

Fjern ikke-fedtholdige pletter ved forsigtigt at duppe med en fnugfri klud eller svamp, opvredet med varmt vand. Hvis nødvendigt, kan der bruges en mild sæbeopløsning.

Til sidst, duppes der med rent vand. Fedtholdige pletter fjernes ved at bruge specielt møbel rensemiddel. Vi anbefaler at afprøve rensemidlet på et skjult sted først. Sørg for at tekstilet er helt tørt inden brug.

Hvor lang er leveringstiden på produkterne?

Der er ca. 4 ugers leveringstid på Origo Lounge Chair, da dette er en bestillingsvare der laves specielt til hver ordre. På resten af vores sortiment er der 2-4 dages leveringstid.

Hvordan fungerer returnering og refusion af produkterne?

Læs her om returnering og refusion: Returnering

Hvilke lyskilder bruges i lamperne?

G9 LED op til 5W – vi anbefaler 2700K 4W i alle vores lamper, for at få det bedste lys.

Hvordan er vaserne lavet?

Vaserne er formstøbte og herefter håndglaseret af flere omgange i reaktiv glasur, som gør hver enkelt vase unik.

Hvordan plejer jeg mine lamper?

Rengør overfladerne med en ren og fugtig klud. Ved genstridige pletter, benyttes en opløsning af vand og mild sæbe. Husk at aftørre eventuelle sæberester med en ren og tør klud, med det samme.

Hvordan plejer jeg mine vaser for at bevare deres udseende?

Rengør overflader med en ren og tør klud. Den specielle glasur vores keramiske produkter er udført i, tåler ikke længere tids vandpåvirkning på den udvendige side.

Hvordan returnerer jeg en beskadiget produkt?

Hvis du modtager et beskadiget produkt, erstatter vi det selvfølgelig. Se mere under Levering

Hvordan kan jeg kontakte kundeservice hvis jeg har yderligere spørgsmål?

Kundeservice kan kontaktes på: 41410340 mellem 8-14 på hverdage.

Kontakt os

Har du spørgsmål om din ordre eller andre ting?