Levering

Fragtprisen vil fremgå under købet på hjemmesiden, og er afhængig af produktets størrelse og vægt. 

OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.
For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.

Leveringstid

Leveringstiden på dit køb vil afhænge af det produkt, du har købt.
Du vil altid blive oplyst om leveringstiden ved selve købet.
I forbindelse med levering af større produkter, adviseres du af transportøren dagen før første mulige levering, hvor du vil blive informeret om det planlagte leveringstidspunkt. Hvis du ikke har mulighed for at være hjemme, vil du sammen med transportøren finde et alternativt leveringstidspunkt. Din ordre er naturligvis forsikret hele vejen frem til din bopæl.
På selve leveringsdagen vil chaufføren advisere dig mellem 30 og 60 minutter før leveringen. Vi gør opmærksom på, at det ikke vil være muligt at få information om konkret leveringstidspunkt, da chaufføren kan have forskellige leveringer på sin rute.
Inden levering bedes du være opmærksom på følgende: Det er meget vigtigt, at du kan træffes på det telefonnummer, du har tastet på ordren. Det vil altid være dit ansvar at sikre, at ordren kan leveres uhindret frem til leveringsstedet og ind i dit private hjem. Når transportøren kontakter dig for at aftale levering, skal du informere omkring forhold, som kan påvirke leveringen. Eksempler på dette kan være: - At møblet kan passere gennem døråbninger (du kan se målene på hjemmesiden) - Svært fremkommelig vej - Port-/dørkode - Adgang til elevator - Trange/stejle trapper - Ved tilvalg af levering til første tilgængelige rum, tager chaufføren ikke skoene af pga. arbejdsmiljøregler. Det er derfor en god ide at sørge for evt. smudsunderlag til sarte gulve. Genkørsel: Hvis vores fragtfirma kører forgæves med dit møbel, eller hvis det ikke er muligt at levere grundet forhold hos dig, vil du som kunde skulle betale for returnering og genlevering af ordren. Denne omkostning vil afhænge af, hvor i landet du bor, samt hvor stor ordren er.
Modtagelse af din ordre: 
Risikoen for din vare overgår til dig i det øjeblik, vi leverer. Ved modtagelse af din ordre skal du kontrollere, om der er synlige skader og mangler. Endvidere skal du sikre dig, at alle pakker og kasser er mærket med dit ordrenummer. Hvis der leveres noget, som ikke er mærket med dit/dine ordrenumre, skal du afvise at modtage dem. Herefter skal du kontakte os, og vi vil hjælpe med at finde en løsning. Når du har undersøgt, at alt er, som det skal være, skal du kvittere for modtagelsen. Hvis emballagen er beskadiget, når du modtager den, skal du på fragtbrevet kvittere med forbehold og beskrive skaden. Hvis der efter udpakning af varen viser sig at være skade på selve produktet, skal du kontakte os. Det er vigtigt at du kontakter os snarest muligt og senest indenfor 5 kalenderdage. Det er også vigtigt, at du gemmer den originale emballage som dokumentation for, at skaden ikke var synlig ved leveringen.